Teljes készlet a lakkok kerámia hosszú távú tömítéséhez. A CC Evo bevonatú lakk olyan új tulajdonságokkal rendelkezik, mint a jelentősen javuló hidrofóbia (a víz gyöngyözése, lepergése), a fokozott vegyszerállóság és a jobb UV-ellenállás. A bevonat így véd a káros biológiai hatásoktól, mint például a rovaroktól, madárürüléktől és a fák gyantafoltjaitól. A kerámiabevonat nagyon fontos funkciója a lakknak az újbóli szennyeződés elleni védelem és bizonyos öntisztító hatás. Végül pedig az a vizuálisan tökéletes benyomás, amelyet egy színmély, magasfényű lakk hagy maga után a professzionális bevonat után.
Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)
A lakk polírozása után a PREPARE-t egy mikroszálas kendőre fújjuk alaptisztítószerként, a lakkot áttöröljük vele, és előkészítjük a bevonatoláshoz. A CC Evo ezután két lépésben kerül alkalmazásra.
Az első tömítési lépésben a BASECOAT Evo-t vékonyan fel kell vinni a részleges felületekre egy felhordó szivaccsal. Rövid lepergési idő után a felesleges terméket mikroszálas kendővel ultrafinoman letöröljük, majd egy új részleges felületet kezelünk.
1 óra várakozási idő után a GLOSSCOAT Evo-t egy második lépésben vékonyan, egy új applikátorszivaccsal kell felvinni. A kikapcsolási időnek néhány perc és legfeljebb 10 perc között kell lennie. Ezután a felesleges terméket egy ultrafinom mikroszálas kendővel eltávolítjuk. Ha a termék a nagyméretű járműveken a szivacsban kezd megkeményedni, új felhordószivacsot kell használni. A teljesen kezelt járműnek legalább 4 órán át szárazon kell állnia, és ez idő alatt nem szabad átnedvesednie. Ideális esetben a járművet éjszakára egy szobában kell hagyni. A jármű első mosását legkorábban 1 hét múlva kell elvégezni.
MIÉRT VAN ÉRTELME ÉS MIÉRT SZÜKSÉGES A JÁRMŰVET A BEVONAT UTÁN IS ÁPOLNI?
A védőbevonat ellenére a bevonattal ellátott jármű továbbra is ki van téve olyan környezeti hatásoknak, mint a rovarkár, a kátrány, a rozsdafilm vagy a fa nedve, amelyek megpróbálnak megtelepedni a fényezésen. Nem minden járműfelületet érint ugyanúgy, ezért érdemes már a kezdetektől fogva bizonyos időközönként ápolószereket használni.
HOGYAN ÉS MILYEN TERMÉKEKKEL ÁPOLJAM A LEZÁRT JÁRMŰVET?
A szokásos járműmosást ideális esetben kézzel kell elvégezni a PROFILINE Reload samponnal. Alternatívaként a pH-semleges fényű sampon vagy a PROFILINE Actifoam habos mosáshoz alkalmas. Ez utóbbi használata esetén ajánlott minden harmadik mosás után a PROFILINE Spray+Seal vagy hathavonta a PROFILINE Polymernetshield használata, hogy a gyöngyözés a legmagasabb szinten maradjon.
MIT TEGYEK A RENDKÍVÜL MAKACS SZENNYEZŐDÉSEK ELLEN?
A rendkívül makacs szennyeződések esetén léteznek speciális tisztítószerek, mint például a fahamueltávolító vagy a kátrányeltávolító. Fontos, hogy a lehető legkevesebb mechanikai dörzsölést végezze, amikor a meglazult szennyeződésmaradványokat polírozóvászonnal eltávolítja. A (lúgos) rovareltávolítók használata különösen nagy igénybevételnek teszi ki a bevonatot a jármű elején, így a használat gyakoriságától függően ezeken a területeken utólagos tömítésre lehet szükség. Mit nem szabad semmiképpen sem tennem? A bevonat felhordása után a járművet nem szabad fényezni, és nem szabad erősen lúgos tisztítószerekkel érintkezni, mint például az autómosókban előmosásra használtak. Ez a kerámia rétegek gyorsabb lebomlásához vezet.
MI AZ A KERÁMIA TÖMÍTÉS?
A bevonat a tömítés egy speciális formája, és egy szilárdan tapadó zárt réteg felhordását jelenti egy felületre. Ha a bevonat szilíciumtartalmú vegyületek vázán alapul, akkor kerámia tömítőanyagnak nevezik. A viaszokkal ellentétben a bevonat aktívan kötődik a festékhez, ezért sokkal tartósabb. Teljesen kikeményedve úgy viselkedik, mint egy második átlátszó réteg.
HOL TAPASZTALHATÓAK AZ ELŐNYÖK?
A CC Evo bevonatú lakk olyan új tulajdonságokkal rendelkezik, mint a jelentősen javuló hidrofóbia (a víz gyöngyözése, lepergése), a fokozott vegyszerállóság és a jobb UV-ellenállás. A bevonat így védelmet nyújt a káros biológiai hatások, például a rovaroktól származó szennyeződések, madárürülék és a fák gyantafoltjai ellen. A kerámiabevonat nagyon fontos funkciója a lakknak az újbóli szennyeződés elleni védelem és bizonyos öntisztító hatás. Végül pedig az a vizuálisan tökéletes benyomás, amelyet egy színmély, magasfényű lakk hagy maga után a professzionális bevonat után.
Széria |
Bevonat |
Tartósság és mosóállóság |
Festékvédelem |
Simaság |
Fólia kompatibilitás |
Elegendő |
Kiszerelés |
Kerámia Bevonat CC Evo |
PROFILINE
|
Kerámia tömítés (3 réteg) |
12 - 36 hónap vagy > 50 mosás |
6 |
4 |
Nem alkalmas sötét, matt fóliákhoz. |
1 autóra |
235 ml |
Tovább a termékre |
Kerámia Bevonat CC36 |
PROFILINE
|
Kerámia tömítés (2 réteg) |
12 - 36 hónap vagy 50 mosás |
6 |
3 |
Minden fólia típushoz alkalmas. |
1 autóra |
235 ml |
Tovább a termékre |
Hybridbevonat CC One |
PROFILINE
|
Hibrid tömítés (2 réteg) |
9 - 15 hónap vagy 30 - 40 mosás |
5 |
5 |
Nem alkalmas sötét, matt fóliákhoz. |
2 autóra |
50 ml |
Tovább a termékre |
Kerámia Szórásos Bevonat |
PROFILINE
|
Polimer tömítés |
4 hónap vagy 18 mosás |
3 |
4 |
Csak fényes fóliákhoz. |
kb. 100 autóra |
5 l |
Tovább a termékre |
Polymer Net Shield |
PROFILINE
|
Polimer tömítés |
6 hónap vagy vagy 26 mosás |
3 |
3 |
Nem alkalmas sötét, matt fóliákhoz. |
3-4 autóra |
340 ml |
Tovább a termékre |
Gyors Wax |
PROFILINE
|
Viasz tömítés |
3 hónap vagy 12 mosás |
2 |
6 |
Nem alkalmas. |
10-13 autóra |
1 l |
Tovább a termékre |
Védő & Tömítő |
PROFILINE
|
Nedves tömítés |
2 hónap vagy 6-8 mosás |
1 |
3 |
Alkalmas fényes és matt fóliákhoz. |
kb. 50 autóra |
5 l |
Tovább a termékre |