ERŐS MÁRKA AZ
AUTÓÁPOLÁSBAN
- 1950 ÓTA

Függetlenül attól, hogy kisautóról, középkategóriás járműről vagy luxusautóról van szó – akár az autósportban, akár a tuning szcénában vagy a klasszikus autók világában: a SONAX mindig az autórajongók és a szakértők oldalán áll, ha az autó tökéletes megjelenéséről van szó.

A SONAX története 1903-ig nyúlik vissza, amikor Franz Hoffmann, a jelenlegi cégtulajdonos dédapja szilícium-dioxidot bányászott Neuburg an der Donau-ban. Nagyon finom ásványi anyag, amelyet háztartási lakkokban használtak fel.
„A következetes ügyfélközpontúság és a kompromisszumok nélküli innovációs hajlandóság tesz minket erőssé a SONAX-nál. Ez, és a Neuburgban lévő szilárd gyökereink.”

Manfred Hoffmann - ügyvezető igazgató SONAX

1950: A SONAX úttörőként indul az autóápolás terén.

A második világháború után Franz Hoffmann ápolószerek gyártásába kezdett. A „Sona” márkanevet elsősorban a háztartási szektorban használt ezüst tisztítószerekre szánták – az autóápolási termékekhez a „SONAX” márkanevet a „Wax” szinonimájaként egy „X” hozzáadásával találták ki. A kezdetek egyszerűek voltak: a SONAX négy képviselője egy teljesen megrakott VW Bogárral autózott át Németországon. Az ügyfelekkel való személyes kapcsolat volt a lényeg, a reklám akkoriban még elképzelhetetlen volt.

1950: A SONAX úttörőként indul az autóápolás terén.

A SONAX autóápolási termékek számára az áttörést a német gazdasági csoda hozta meg. Az 1960-as évek közepétől a SONAX az első teljesen automata autómosókat látta el kiváló minőségű tisztító- és ápolószerekkel. Ezzel párhuzamosan folyamatosan fejlesztették a kézi autógondozás programját. Egyre több ember engedheti meg magának büszkén a személygépkocsit. Szombatonként a kocsit most már rituálisan mosták, ritkán a gondnok, többnyire kézzel, maga a büszke tulajdonos. Az autóápolási termékek iránti kereslet gyorsan nőtt – és ezzel együtt a SONAX márka sikere is.
A SONAX hamarosan további piacokat nyitott meg: a mezőgazdasági ipar, a vasáruipar, az erdészet, az építőipar, a gyártástechnológia és a szaniteripar mind számít a SONAX prémium termékeire. Függetlenül attól, hogy kisautóról, középkategóriás járműről vagy luxusautóról van szó – akár az autósportban, akár a tuning szcénában vagy a klasszikus autók világában: a SONAX mindig az autórajongók és a szakértők oldalán áll, ha az autó tökéletes megjelenéséről van szó. A SONAX története 1903-ig nyúlik vissza, amikor Franz Hoffmann, a jelenlegi cégtulajdonos dédapja szilícium-dioxidot bányászott Neuburg an der Donau-ban. Nagyon finom ásványi anyag, amelyet háztartási lakkokban használtak fel.

Ragyogó ötletek a sikerért ma és holnap

A SONAX kutatási részlege mindent megtesz azért, hogy a jó termékeket még jobbá tegye. Az állandó innovációs tevékenység biztosítja, hogy a SONAX újdonságai mindig figyelmet keltenek a piacon. Az olyan vezető autós magazinok, mint az „Auto Bild”, az „auto motor und sport” vagy az „Auto Zeitung” terméktesztjein elért kiváló eredmények is újra és újra bizonyítják a SONAX kutatás-fejlesztés magas szintű kompetenciáját. Ezzel a minőséggel a SONAX a legmagasabb szakmai igényeket szolgálja ki, és erős partnerként pozícionálja magát a nemzetközi motorsportban.
A Hans-Joachim Stuckkal, Michael Schumacherrel vagy Ayrton Sennával való együttműködések ezt bizonyítják. Az ezüst tisztítószerből világhírű prémiumgyártóvá váló, mindenféle ápolószer gyors karrierje ellenére a SONAX mindig is regionális gyökerű családi vállalkozás maradt.

Mi vagyunk a SONAX

Elnyert díjak

A vezető autós magazinok és ügyfeleink első osztályú értékelései és legjobb minősítései, valamint az „Évszázad márkája” díj többszörös elnyerése megerősítik a SONAX márka szakmai színvonalát.

Termékcsaládjaink